نرو عشقم

نرو عشقم ،

دیگه به کی بگم عشقم ؟

، نمیدونی چی آووردی به روزه من ، نمیدونی ،،،

نرو عشقم دل من طاقت دوریتو نداره ،

نمی تونه که بی تو بمونه ،

نمیتونه کم بیاره ،

نرو عشقم

این دله افسرده ی من دوباره بدون تو ابری میشه ،

بدون تو غم میباره ،

اگه بری نباشی دیگه حرفای دلمو من به کی بگم ، عشقم .،.

میخوای بذاری بری بزنی بهم زندگیمو ،

تو که میدونی نمیمونه دلم زنده بی تو ،

اگه بذاری بری نباشی تمومه کارم ،

تو که میدونی عمر من بی دوومه با غم ،

وقتی که میدونی دلم به عشق گره خورده 

وقتی که میدونی که بهش بره مرده ،

چطور دلت میاد رو عشق من چشم ببندی

بری بگی عشق آرزوهات عشق من نیست ،

نمیشه که فکر نکنم یه شب من به تو ،

نمیشه فکر نکنم به لبخند تو ،

هر ثانیم بی تو هزار ساله ،

هیچ جایی نیستش بی تو برام جالب ،

زنده بودم تا که با تموم وجود شرایطو عوض کنم

آره با تمام وجود برای تو ،

میخوای بذاری بری بزنی بهم زندگیمو ،

تو که میدونی نمی مونه دلم زنده بی تو

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, | 22:58 | نویسنده : محمد علی سیاحی |